Máte dotaz? : +420 607 592 388 (Po – Pá: 08:00 – 17:00)
info@regalovybazar.cz
Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením par. 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
Provozovatelem těchto internetových stránek včetně internetového obchodu obchodu je:
Naše regálové technologie můžete nakupovat několika způsoby. Objednávat je možné přes e-shop pomocí nákupního košíku, telefonu nebo e-mailu.
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %, při rekapitulaci nákupu je uvedena celková cena včetně DPH.
Zboží zasíláme po České a na Slovenské republice (dle individuálních podmínek).
Zrušení objednávky ze strany zákazníka: Objednávku je možné zrušit do 48 hodin po uskutečnění zasláním e-mailu na adresu info@regalovybazar.cz.
Pozdější storno objednávky je možné pouze v případě vzájemné dohody.
Objednávka je přijata do několika hodin, potvrzení objednávky je odesláno e-mailem na adresu kupujícího. U atypických objednávek (např. větší množství ), je kupující informován pro potvrzení objednávky telefonicky.
Doklad o koupi, slouží zároveň jako daňový doklad a je zasílán e-mailem (případně tištěný po předchozí domluvě)
Všechny typy nabízených regálů v e-shopu jsou k dispozici skladem, a proto je běžné expedování objednávky 3 – 7 dnů od přijetí objednávky.
Za dodací termín je považován den expedice z našeho skladu.
V případě, že dojde k vyprodání skladových zásob daného typu regálu, je kupující informován a je mu sdělen případný možný náhradní termín dodání zboží, popř. nabídnuto jiné zboží stejné povahy a nebo mu bude navrhnuto zrušení objednávky. Dodání materiálu je před dodáním avizováno e-mailem a SMS přepravcem.
Osobní převzetí: osobní převzetí je možné na adrese provozovny tj. PEMATROS s.r.o., Chebská 79/23, 322 00 Plzeň, mezi 8 – 16 hodinou, příp. dle domluvy.
Spedice: naše společnost využívá pro přepravení zakázek dopravní firmu Raben. Cena dopravy je kalkulována až po odeslání a zaevidování objednávky naším týmem. Po přepočítání výsledné ceny vám zašleme konečnou částku včetně dopravy k odsouhlasení. A je to – zboží je co nevidět na cestě k vám.
Informace pro převzetí zásilky od přepravní společnosti : v případě jakékoliv závady je kupující povinen neprodleně oznámit přepravci jejich povahu a sepsat s ním protokol o poškození zásilky. Pokud je poškození zásilky zjevné je potřeba zapsat toto poškození jako výhradu na místě dodání do přepravního listu (ideálně pořídit fotografii na mobilní telefon ). V případě, že je zboží poškozené pod obalem je třeba toto poškození nahlásit jako skrytou vadu nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky (požadavek od přepravní společnosti ). Poté prosíme, co nejdříve kontaktujte naši firmu, abychom Vám pomohli nastalé potíže vyřešit k Vaší spokojenosti. Naši pracovníci jsou Vám v pracovní době kdykoliv k dispozici.
Cena dopravy je vždy počítána na základě konkrétní zakázky, množství a typu regálu, o všem je zákazník transparentně informován.
Úhradu Vašich objednávek je možné volit z níže uvedených možností:
Spotřebitel má právo podle § 2001–2005 zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Jestli se tak zákazník rozhodne, je nutné nepoškozené zboží bez známek užívání a opotřebování poslat zpět v uvedeném termínu na adresu PEMATROS s.r.o., Chebská 79/23, 322 00 Plzeň, 301 00 Plzeň. Kupující je povinen nás nejdříve kontaktovat a zaslat nám odstoupení od smlouvy písemnou formou nebo e-mailem a nebo může použít níže připravený formulář pro odstoupení od smlouvy. Zboží není možné zasílat zpět na dobírku, nebude převzato! Jakmile obdržíme vrácené zboží, vystavíme opravný daňový doklad a částka za zboží bude zaslána na adresu kupujícího nebo převedena na jeho účet.
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním – účtováno dle aktuální stornované objednávky. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo upravit jeho původní parametry.
Vždy klademe důraz na zákazníka, a proto i v případech, kdy dojde ke sporu kupujícího s prodávajícím dáváme přednost vzájemné dohodě, která bude přijatelná pro obě strany. Pro řešení mimosoudních sporů se může objednatel obrátit na Českou obchodní inspekci.
Na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka na 12 měsíců, pokud není u produktu uvedeno jinak. Záruka se začíná počítat od data prodeje. Záruka se vztahuje pouze na výrobní závady. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případech poškozením zboží při přepravě, pokud nebyly dodrženy smluvní podmínky, neodbornou instalací nebo zacházením které je v rozporu s uživatelskou příručkou či návodem, provozem v podmínkách které neodpovídají podmínkám použití uvedených v dokumentaci, poškozením přírodními živly nebo neúměrným přetěžováním.
Při reklamaci nám napište na e-mail info@regalovybazar.cz, obratem se vám ozveme a budeme vše aktivně řešit.
Záruka zaniká v případě, jestliže objednatel nebo třetí osoba prováděla na dodaném zboží změny bez předchozího písemného souhlasu dodavatele.
O způsobu ochrany Vašich osobních údajů si můžete více přečíst zde.
Obchodní podmínky jsou aktualizované a platné od 1. 12. 2024.
Konzultace i nabídka zdarma – napište nám, nic to nestojí. Na zprávy reagujeme do 24 hodin.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Výborná komunikace a spolupráce. Dodávka zboží byla rychlá a …
Pavel Šulko
Výborná spolupráce. Dodávka i instalace proběhla dle domluvy
Michal Bidaš
Na základě naší zkušenosti při pořízení bazarových regálových policových …
Petr Ackermann
Od Pematros máme paletové a policové regály, kde máme uskladněny …
Adam Kulhánek
Petr Matuš
+420 607 592 388
info@regalovybazar.cz